هتل قصر الدره 5ستاره کربلا

نجف اشرف، خیابان امام زین العابدین

معرفی و تصاویر

 

هتل قصر الدر ه نزدیک‌ترین هتل پنچ ستاره نجف به بارگاه ملکوتی امیرالمؤمنین با محیطی فوق العاده آرام، معماری و نمای کم‌نظیر در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این هتل در سال۱۳۹۷ با اضافه کردن بخش‌های جدید و نیز بازسازی بنای قدیمی هتل فصل تازه‌ای را در ارائه خدمات به زوار آغاز کرد. این هتل که در خیابان امام زین العابدین نجف واقع شده، حدود ۱۰۰ متر تا حرم امام علی فاصله دارد.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به داشتن یک رستوران مشرف به حرم در طبقه یازدهم، یک رستوران در طبقه منفی یک و اتاق‌های بزرگ اشاره کرد. علاوه بر رستوران مشرف به حرم، کافی‌شاپ هتل در طبقه ۷ با نمایی از حرم مطهر، خاطره‌ای زیبا برای زائران حرم مطهر امیرالمؤمنین به جا خواهد گذاشت. هم‌چنین مسافران می‌توانند به انتخاب خود، به صورت رایگان از خدمات استقبال فرودگاهی یا عزیمت از هتل به فرودگاه استفاده کنند.

رعایت نکات بهداشتی و نظافت، یکی از مزیت‌های هتل قصر الدر است که رضایت مسافران را از اقامت در این هتل به دنبال دارد. هم‌چنین فاصله‌ی بسیار کوتاه هتل تا حرم مطهر، لذت زیارت را برای زائران گرامی دو چندان می‌کند. هتل قصر الدر با کادری مجرب و آموزش دیده، با افتخار آماده میزبانی از مسافران عزیز است.

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۸۲
  • تعداد طبقات: ۷

فاصله تا ...

  • حرم ۱۰۰ متر | ۲ دقیقه پیاده‌رویکیلومتر

مشخصات تماس

نجف اشرف، خیابان امام زین العابدین