هتل 5ستاره مجلل درویشی

معرفی و تصاویر

هتل درویشی مشهد، هتلی پنج ستاره در حاشیه خیابان امام رضا (ع)، اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد و در فاصله ۱/۴ کیلومتر از حرم واقع شده است. می توانید این مسیر را در ده دقیقه به صورت پیاده طی کنید. ساختمان هتل درویشی مشهد با بیست و سه طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. هتل درویشی با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ باب اتاق و سوئیت به ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان می پردازد.

نکته قابل توجه : استفاده از مجموعه آبی( استخر-سونا-جکوزی ) در اتاق های TOP VIP و VIP ، استاندارد و استاندارد پلاس به صورت رایگان و در اتاق های اکونومی با 50% تخفیف صورت خواهد گرفت.

نکته قابل توجه : اتاقهای VIP اتاق کوئین دونفره، سوئیت امپریال، اتاق امپریال به همراه وان جکوزی دار بوده و در طبقات 15 و 16 می باشد.

نکته قابل توجه : اتاقهای اکونومی واقع در طبقات 1 تا 3 و فاقد نورگیری مناسب نسبت به اتاق های استاندارد و اتاق های استاندارد در طبقات میانی 4 تا 9 و اتاق های استاندارد پلاس در طبقات 10 تا 12 می باشد.

نکته قابل توجه : تمامی رزروها به همراه پذیرایی لانژ رایگان در هنگام ورود و خروج می باشد.

نکته قابل توجه : رزرو اتاق های topvip به همراه آفر های زیر می باشد :

هر شب تا سقف دو میلیون تومان امکان استفاده از رستوران های هتل ، کافی شاپ، و گل آرایی و سایر خدمات می باشد.

امکان استفاده از بوفه میان وعده شبانه رایگان ( ویژه اتاقهای vip ، top vip و استاندارد پلاس )

نکته قابل توجه : پذیرایی صبحانه در اتاق به صورت روم سرویس، شامل شارژ هزینه صبحانه و پذیرایی خواهد بود.

پکیج تولد :

در صورت اقامت میهمان در روز تولد از طرف هتل کیک رایگان داخل اتاق در نظر گرفته خواهد شد .

پکیج ماه عسل :

از زمان تاریخ عقد در شناسنامه تا سه ماه امکان استفاده از طرح ماه عسل هتل امکان پذیر هست که در این صورت گل آرایی رایگان در اتاق انجام خواهد شد .

این امر نیازمند اطلاع رسانی با هتل می باشد.

مشخصات

فاصله تا ...

  • حرم امام رضا فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا، آرامگاه فردوسی و شاندیز چقدر است؟ فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا ۱٫۴ کیلومتر، فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی ۳۳٫۴ کیلومتر و فاصله هتل درویشی تا شاندیز تقریبا ۳۸ کیلومتر است٫کیلومتر

مشخصات تماس